gott o blandat.

Jaha. Har väl egentligen en hel del att berätta, skulle väl bli en hel uppsats så får försöka korta ner det lite :P

I lördags var de ljusparty här, mycket trevligt. =) sen satt jessi, cissi, fia och jag här och drack lite, så blev de harrys på de. Helt okej. Väldigt mycket folk. Träffade en "gammal vän" jag inte träffat på ett tag. Trevligt att vi inte är osams iaf, att man kan prata när man ses men samtidigt hade det känts bättre med lite respekt ist för att låtsas om som om ingentiing hänt, jag sa trotts allt upp bekantskapen. Och det passar sig liksom när inte hon finns med i bilen, de känns. Men jag kan ju inte påstå att jag är så smart. Suck. Att jag sänker mig själv så lågt. Jag trodde jag hade lärt mig.

I söndags åkte jag till norrköping, hälsade på johanna, martin och lukas. Så söt unge. Och denna gång kändes de ingenting faktiskt, så skönt så. =) Sen svängde jag förbi borgsmo och kollade på brorsans innebandy match, pratade lite med pappa och co. Passade även på att pussas och kramas lite med vildarna. De är ju för goa mina darls.
Sen hem och hämta upp jessica, så blev de tv/film och moffa lite. Länge sen nu.

Igår var jag ledig. Var hos tandläkaren, på banken (men de gick ju inte alls), får se om mamma o gerhard kan tänka sig hjälpa mig. Så igår satt jag mest och räknade på ekonomin och hade ångest.

Idag har de varit eskilstuna på listan. Föreläsning. Sen blidde de hem, matlagning, några timmars sömn på soffan, sen iväg till Lena och skrev på anställningsavtal och sen har nog sommarjobb blivit fixad, kändes rätt skönt att någon frågade, de måste ju betyda att de vill ha mig :P Måste bra ringa mitt ordinarie jobb o se om de går för sig, vad jag kan tänka mig behövs jag nog inte. Hoppas Hoppas.

Ne, sängen snart tror jag. Vill inte vars så trött imorn som jag varit idag, men tisdagar brukar vara jobbiga. Jaja. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback