lite måste man väl få?!

klaga....

Det är ju helt otroligt att man fortfarande känner sig som en rutten pannkaka. Länge sen jag mådde såhär, allt är jobbigt, de enda som känns någorlunda okej är att ligga i soffan.

Men idag har jag iaf orkar lite mer än de senaste dagarna. Mikis, irma (hennes katt) och mamma var på besök förut. Zixten och Irma fick leka av sig lite =) så nu sover iaf zixten som en stock här bredvid mig, har bestämt att vi ska träffas lite då och då så att de får leka och inte glömmer bort varandra. Och min älskade mamma satte igång att röja, diska och ha sig. :) Sedan följde jag med hem till mamma (som en gammal soppsäck) gick ut med hundarna och åka och handlade lite. Sedan gick jag hem, gjorde mig lite mat, pommefrits och korv. Och nu ligger jag halvdäckad här på soffan. Antar att de inte blir så mycket mer gjort idag, jo jag måste läsa den där förbannade boken som man inte fattar hälften av vad man läser om. :P

Jo och inte ska de räcka med att man ligger här sjuk och jävlig, så ska man åka på den där förbannade lingonveckan oxå som gör så att man känner sig 100 ggr piggare och fräschare eller not!

nehe, ringa jessi och försöka få veta vad damen mena i sin blogg. Nyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback