lördag

sov inge vidare inatt häller, somna runt 2 och vid halv 6 vakna jag igen. suck.
Pallra mig iväg till jobbet och mådde skit. Men det snöade ju så jag var lycklig endå :P
Dock inte lika roligt att pulsa hem i snön när jag slutade  vid 12. Hade nog med mig själv så skulle man dra en cykeljävel oxå :P

Hem o sov några timmar. Sen blidde de pizza och film med cissi. =) Har precis kört hem henne, lånar mammas bil till jobbet imorn :)

Ja och grattis till Johanna och Martin som äntligen fått en liten son :) Längtar tills man får se lilla knytet =)

Ne, sova kanske. Jobbelijobba imorn med 7.15 - 15. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Jessi

men ååh! då hade jag ju kunnat traska bort till dig, om jag vetat att du hade bilen.. det var hemfärden jag tvekade över ju. haha..

Postat av: Anonym

Tackar strå! Säg till när du vill komma på besök bara :)

2009-01-07 @ 18:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback