lycka.

Igår: Åkte och handlade med gerhard, tog mig en promenad bort till jessi och hämta min cykel, mötte upp emelie o och gick hem till mig, tog oss ett v arsit glas vin. Firade lite. Höhö. Sedan ringde jag Johanna, så glad för eran skull. Tårarna kommer nog imorn när man får se lilla plutten. Hihi

Lycklig. Ja, äntligen kanske det börjar ordna sig, livet börjar ta en vändning och gå dit man vill. Kom in på beteendeveteskap :D Så på måndag börjar allvaret. Lite skrämmande men tänkt vilken upplevelse och vad man kommer växa, I need it.

Ja, natten var = katastrof, kunde verkligen inte sova. Mycket just nu, inskolning som personlig assistent idag och skola. Somnade väl runt 02.00 och vaknade pigg som en lärka 04.00 igen, lyckades somna efter ett tag och vid 08.00 var de bara att pallra sig upp igen.

Mycket att fixa med idag. Ansökt om csn bidrag. Ner till jobbet och fyllde i ledighetsansökan, försökt få tag på majbritt som tillslut ringde mig. Ska väl även ta och ringa till samordningen så att man kan få komma in o jobba lite extra.

Nehe, eftersom allt jag skulle göra idag är fixat så ska jag väl ta o äta något, och vila innan de är dags att åka till jobbet. Fan nervös tjej. Men de kommer nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: Jessi

så glad för din skull ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback