onsdag

Ja, ibland känns de som att vännerna tror att jag flyttat till månen eller blivit en såkallad asocial plugghäst :( Man lessnar lite på att vara den enda som hör av sig, tyvärr.



Jaja, idag var de plugg. Föreläsning. Erik han är ganska tuff men tråkigt samtalsämne så kände mig VÄLDIGT sömnig. Sedan blidde de käk och lite grupparbete. Löpning till tåget och så satt mattan där som räddaren i nöden, så att emsan slapp sitta själv

ja, så blidde de storhandling med gerhard på coop, städning för fulla muggar. Lovely.

Men snart dags att sova, nog för att jag är ledig imorn, men skulle träffa sophia och carina hemma hos sophia och plugga lite, halv tio, Gah! Sedan blir de käk vid 18.00 tiden, bjöd hit fia och cissi på en bit mat. Behöver lite socialt umgänge av mina närmaste :P Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback