onsdag

satt på tåget imorse och kände mig lite stressad och tåget gick förbannat sakta. Så stannade tåget till och konduktören säger "Vi måste stanna här ett tag för det ska bli möte" Och trög som jag är började svära för mig själv och tänka vad i helvete ska de ha ett jävla möte mitt upp i allt. 3 sekunder senare kom jag på att det inte var ett sånt möte utan ett möte av ett tåg. Haha. Ja ibland undrar jag hur hög min IQ är. Haha.

Föreläsning på förmiddagen, sen ett varv på stan och en snabbis in på mcdonalds. Sen pratade syokonsulenten om lite viktiga saker, ännu ett varv på stan sen tåget hem. Hämta ziza och hem och gjorde lite mat, så kom fian över och käkade. Länge sen jag skratta sådär.
Fia: Ja men du är inte som alla andra slampor.
Emma: ah men tack för den du. Haha.

Ja, sen har inte så mycket annat hänt, pluggat lite o så. Inget plugg imorn igentligen men emma måste sitta och åka till etuna endå för grupparbetet. suck. Jag som hade längtat efter sovmorgon. Sen är de typ bara hem och vända i dörren för jag börjar jobba 16.00 - 21.00, kan bli spännande, första gången själv som personlig assistent.

Sängen... natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback