orolig

Haft de trevligt ikväll.orkar inte skriva så mycket om de men återkommer imorn.
Kom hem, ont i magen, och spydde som en räv, lite blod. Sen svider de i magen så jag knappt orkar sitta här ens, men måste prata med jessi.
Ah, setat i kö till sjukvårdsrådgivning nästan en timme, och äntligen fick jag prata med en. Ingenting alarmerande, som jag bör åka till akuten för, men eftersom jag mått illa, minskat i vikt och känt mig yrslig är de absolut någonting jag bör söka för så de ska jag göra för jag orkar inte må såhär som jag gjort de senaste 2 veckorna typ.

ja, nu bör jag väl försöka sova lite. längtar tills imorn. men undrar om alkohol är så nyttigt för damen just nu?

natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback