söndag

Jaha, var ute i skogen med mamma, gerhard, maggan, uffe o hundarna idag. Grillade o så. Var borta ett par 3 timmar iaf. Sedan hem o städa o diska som en galning. Och sen blidde de bråttom till jobbet.

Kändes lite halvmarigt att jobba sådär sista kvällen. Säga hej då till alla brukare o så. De finns ju endel som kommit en varmt om hjärtat. Men jag har ju inte satt min fot där för sista gången, kommer ju tillbaka o jobbar lite, men en del flyttar så dem kommer man inte träffa någe mer. :(

Men men, imorn är de dags för plugg. Gissa om jag är nervös? får väl se om jag får sova något inatt :P
Nehe, sängen var de kanske.

Men jag fick en känsla av att jag ville städa ur garderoberna, rensa bland alla papper och sånt mitt i alltihoppa :P Nog bara för att slippa sova, så att de blir morgon. :P Haha. Gah, känner mig överenergisk.

natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback