tisdag (söndag)

Jaha, fest igår. trevligt till en början, och kom lite fler folk än väntat men de var kul att folk hakade på. Tråkigt att de spårade ur som satan sen bara. Men men. Blidde en tur till harrys för cissis och min del, dansade järnet men inte så himlans roligt där häller, mådde skit. Tog ett varv ¨på stan, mötte emma h och co. Sedan blidde de hem till sängen.

Ja och när man får sova så går de väl självklart inte. La mig i soffan och kollade på saltkråkan =) Så kom dessan o simon med zizan. Hon verkar trivas där, hade gått bra. skönt o höra. Ja, så har de varit soffan hela dagen, tog en sväng till mamma o käkade vid 17.30 så gick vi en promenad med hundarna o så.

Nu tänkte jag kolla på top mpodel och sen starta filmen jag hyrt på konsum för 10 kr. =)

Är fett nervös, nu vill jag faktiskt veta om jag kommer in på utbildningen. vill vill vill.

Jaja. allt för mig så länge. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback