i´ll be there.

Kings of leon - closer (skön låt)

Ja idag har jag umgåtts med syster =) Gick med hundarna en sväng i regnet. sedan åkte vi ner på stan och leta presenter, en enda hitta ja, att de ska vara så svårt, totalt fantasilös. Men hittade mig en lång skjorta till mig själv för hela 129 kr, ett riktigt klipp =)

Ja, sen åkte vi hem till mig, drack te och kollade på tv. Sen åkte hon hem och jag fortsatte lata mig framför tv:n. Så blidde de städning på schemat oxå, behövdes eftersom min kära katt hade ner 2 blomkrukor igår och jag orkade inte göra någoning åt det. hehe.

Ja, så blev de pizza hos mamma, lillsyrran bjöd :P Mums.

Imorn är de jobb, massage på friskvården och norrköping som gäller. Så fyller syster 15 år oxå =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback