prinsessan på ärten.

Jaha då har även denna dag gått då, ligger för närvarande i sängen och de är en total befrielse för ryggen.
Idag har de gjort förbaskat ont, kämpigt att jobba men de va lugnt och skönt. Gick ganska fort, men jag har varit nära att bryta ihop ett par gånger.

Men de känns inte häller som att jag har rätt att gnälla, tänker på er!

"Kärleken du har just nu är rätt, även om det känns tomt.
Snart får du en kram och allt kommer kännas gott"

Dagens horoskop gav mig på något sätt en liten vink av vad som är rätt just nu.

Efter jobbet blev de en cigg hos jessi. Efter de åkte jag bort till maggan och Uffe där mamma, gerhard och hundarna var. Satt där och bubbla lite, 23.30 åke vi hem, som jag sa, lite senare än vad de va tänkt :P

ne, sova va de. natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback