forgive me.

Jahapp. Ska snart åka till jobbet, har nada lust med de. som vanligt, jobbigt att börja på em, man hinner ju gå flera timmar och gruva sig. Haha

Ja, har varit hos naprapaten, känner mig lite skum i kroppen som man kan göra. Ordentligt stel i ryggen, och höftleden är stel och hänger inte riktigt med som den ska, så nu har jag fått lite övningar att göra, hoppas på att min rygg ska må bättre, på fredag blir de massage oxå. Fick ligga med tns plattor, en upplevelse de oxå, fick ju deligering på de på jobbet för ett tag sen, nyttigt att känna på hur de känns, obehagligt men de ska ju tydligen vara bra. Sen massera hon lite och strecha ut min rygg. Och knutorna i hals och nacke bör jag kolla upp sa hon, var säkert bara fettknölar men knölar bör ju kollas upp i vilket fall som helst. Tycker att de är skrämmande att man har så mycket problem med ryggen som jag har 22 år gammal. Ska verkligen fortsätta med regelbunden massage, få ordning på skiten, ska ju leva med den hela livet och ser mkt av ryggsmärta i jobbet på de äldre, ingenting jag vill ha.

Fy fan. så illa jag sover på nätterna, inatt drömde diverse konstiga drömmar och en jävla mardröm, sov men kändes som att jag ville skrika, funderar allvarligt på om jag skrek i sömnen. hehe. 2 hundar fick tag på min katt, den ena drog i huvudet och den andra i benen så han gick av på mitten :´(

tror allt släppte med massagen. hehe. Sa vad jag ville ha sagt, men fick som vanligt inte mer än ett "ok"....

Ja annars då, gruvar rätt mkt över flytten nu. de blir nog säkert bra. bye bye.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det kommer gå bra med flytten ska du se.

2009-07-06 @ 12:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback