jobba, packa, jobba, packa.

Tjoho.
Hade en tre dagars helg, underbart. I fredags blev de lite party helt oplanerat, satt och tjura hemma hos jessi på em/kvällen där men de blev ju bra tillslut. Cissi och Emelie kom över en sväng, mycktet trevligt att umgås med systrarna. Händer ju inte så ofta menar jag.

På lördagen blev de en sväng till örebro =) Och efter de stannade Hugo kvar hos mig och sov, vi hade lite filmmys och så kom jessica och emma förbi en sväng.

På söndagen blev de en liten roadtrip, ut till kvarsebo till sommarstugan, flera år sen jag var där, så härligt, måste ske oftare har jag lovat mig själv, så mkt minnen därifrån sen man var liten. Och de hade ju gjort om jätte fint, nytt kök, 2 toaletter, dusch osv. Mycket fint iaf. Sen skulle vi svänga vänster påväg hem och ta färjan över till ÖHusby men hamnade åt höger ist och åkte förbi kålmården. Lämnade av Hugo i Norrköping och sen hem. Helt underbar dag.

Igår packade jag en hel del, tog en fika hos Johanna, emelie var där en sväng och busade med lukas, sen vet jag inte om de hände så mkt mer. Minnet bra men kort.

Och idag var de jobb igen, dagen gick så fruktansvärt segt, är de så de ska vara till semestern om 3 veckor så kommer jag avlida. Jaja, väl avslutat en jobbardag blev de lite ärenden på stan, bla till optikern, skulle pröva att använda mina glasögon förjämnan, se om de blir bättre, så härmed glasögonorm på heltid. Haha! Käk hos mamma, så hem och tog mig ner till källaren och började riva, men suckade och gick upp till lägenheten igen, så mk skit.
Ordnade med mormors internet och så kom jessi över, kaffe och så ner i källarn och tog reda på skiten. roligare med sällskap.
Upptäckte föresten idag att förrådet uppe på vinden är lika stort som mitt rum typ, har inte kollat in de (bott här i över ett år) så började fundera om de verkligen är nödvändigt att släpa de saker jag inte ska ha med mig bort till mamma, de borde väl få plats där uppe tkr jag, så mkt är de ju inte å så mkt kan inte mormor ha som behöver upp till vinden.

Ne sova, upp o göra ett försök att ringa lövåsen imorn. natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback