vilken dag!

Jaha, vad har man gjort idag då? Fick en tid på lövåsen kl 10, åkte dit, fick träffa en läkare, ta prover, allt såg bra ut, men högra halsmandeln är svullen och så har det krypit ner en bit i halsen, visade som sagt ingenting så en vanlig virusinfektion, skulle proppa i mig alvedon och halstabletter om de gör ont, men saken är den att jag gått med detta i 2 månader och de är ju inte endast halsen utan hur jävla kul är de och gå och känna sig mosig varje dag, kommer nog inte ens ihåg hur de känns att vara frisk och kry. Jaja, får väl se om hans råd ger nått eller om jag måste ringa tillbaka om ett par dagar så de får ta en odling.

Jaja, sen hem, cissi kom och tog en kaffe sen bar de av till jobbet, fick en liten lucka så åkte ner på stan och satte mig och glodde på folk. Haha. Jobbade till 21. Alltid lika roligt att jobba med Linnea, man får sig ett gott skratt. :P

Sen hem till mamma, ut med hundarna, träffade simba så de lekte en stund och sen skjussa jag bort mamma till hennes vän. Så var väl hemma för en timme sen. Imorn blir de jobb 8-17. Sen ledig ett par dagar. skönt de.

Jag är så glad för alla som träffar någon just nu, de värmer verkligen att ni har de bra ska ni veta. =) Men jag kan inte undgå att känna mig ganska ensam och misslyckad ärligt talat. Jag är trotts allt inne på mitt 4:e år som singel och jag saknar någon. men men de finns väl någon mening med de oxå antar jag.

Ne. natti natti gott folk. En dag imorn med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback