anymore.

Vaknade vid 7, pigg som en mört. :P Vid halv 10 tog jag en promenad bort till Carina. Drack kaffe och smörgås sen plugg. Tiden bara försvinner när man umgås med de där 2. =)

Sen skjussa sophia hem mig. Sitter för närvarande hemma hos mamma, håller på att kopiera en hel jävla bok, de ni. Men så kan de vara när böckerna inte går att få tag på. Slut i affärerna, förlagena trycker inte fler pga att det kommer en ny upplaga i sommar. Och för sent in på terminen för läraren att ta bort kurslitteratur. SMART!  Så jag har lite att göra, 12 kapitel som ska kopieras.

Sen funderar jag på att ta en promenad bort till sophia och lämna den till henne och sen bort till Carina och lämna boken, blir en jävla bit och gå men. :P Dena ena bor vid backavallen och den andra på öster. :P Bort med fläsket. Haha.

Gjorde några test på facebook, flickvänstjejen "perfekt för killarna" Ja för det har jag ju verkligen märkt. Haha.

Längtar för övrigt till sommaren, vill utomlands :) Och det ska jag ju. Kan bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback