FUCK!

Nu är jag pissit jävla förbannad på min hund. Nog för att hon inte förstår vad han gjort men fan, jag är så trött på hennes jävla stil just nu. Snor mina saker och tuggar sönder dem, just nu är min astmaspray totalförstörd. Går inte att använda över huvud taget. :( Har inte nått recept på en ny häller, lätt fixat men de tar några dagar för att få det. För det andra har jag noll jävla kronor så jag kan i vilket fall som helst inte hämta ut någon, och för det 3:e så om jag skulle få ett astmanfall så har jag iaf inte råd att åka till akuten, sådär ja. de va mitt liv. suck!

Någon som vill köpa henne kankse? Vet inte om jag har någon lust med henne längre. Ärligt.
Ne just nu är jag riktigt jävla förbannad på henne och de vet hon, smyger runt här som en och en annan tönt.

Ja, satt o pluggade men den lusten försvann totalt. Åh vad jag hatar att inte ha några pengar. Och jag vet att dom vill att jag ska fråga men de är inte kul att 1 fråga några som redan har dåligt med pengar och 2 de suckas så fort man frågar.

jaja. Nog om de. Vart i skolan idag, känns lite lättare med tentorna, fick lite klarhet i allt. Pollet trilla ner med andra ord. Ja sen fick jag besök en stund, vart o käkat hos mamma o så. Pluggat men nu är de sängen som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback