jäävla fan.

Mycket funderingar som snurrar just nu. Vet varken ut eller in.
Min ekonomi fungerar inte just nu. Way to much utgifter. Och skuld hos mamma på några tusen. Vilket jag inte behöver tänka på just nu, men de gör man ju endå. Aldrig roligt att låna av folk.
Om jag nu hade tänkt göra som jag hade tänkt, betala av räkningarna på kredit under sommaren, blir de att leva JÄVLIGT snålt i sommar och inte säkert att de blir någon utomlandsresa. Vilket jag så gärna vill! Jag behöver det. Komma bort för en stund.

Ett annat alternativ är att flytta hem. Shit de tjänar jag ca 4500 på i månaden. Men att flytta hem igen är inte de roligaste kanske, inget eget space, inte få vara ifred, Och vart ska jag ha alla grejer? Plus att flytta hem med en katt och en hund, inte de lättaste.

Men jag vet ju, får jag bara iväg de där räkningarna kommer jag att ha ca 2000 kr över efter betalda räkningar utan att behöva jobba och då klarar jag mig ju. Men att tjäna in nästan 5000 kr i månaden vore ju inte häller helt fel.
Eh jag är lost. Vet varken ut eller in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback