lördag/söndag

Ja igår var de jobb 9-14. Städade och bakade sockerkaka :) Sen iväg och handla och hämta upp Johanna och Lukas :) Alltid lika trevligt att träffa dem. Snackade lite med lukas och fick lite leende, de kan väl leva på i några veckor. Hihi. Så gick vi hem till mamma, käkade tacos och så kom emma och joina oss en stund. Sen hem och göra sig iordning och drog till mattan. Var lite off först, kände mig väldigt nere men sen gick de över, följde med på statt och skaka lite rumpa. :) Så hem och sov.

Ibland undrar jag, jag tycker att man ska säga vad man tycker till sina vänner. Vi säger allt för sällan att vi älskar varandra. Ger varandra komplimanger osv. Men nu börjar jag fundera. Har 2 ggr sagt till 2 vänner att jag älskar dem, men inte fått nått tillbaka. Blir lite fundersam bara. Inget man slänger ur sig bara sådär, ska ju menas, men ja.

Idag har de vart jobb 9-14 17-21, så himla skönt och roligt att vara där. Älskar verkligen det jobbet, inte stressigt som med hemtjänsten, allt är frid och fröjd, man tar saker i sin egen takt, var väl inte klar med morgonbstyren förnst vid 11 idag men varför stressa? Tvättade lite, lagade käk och så sen hem ett par timmar. Så var de kvällsbestyr, han med att plugga oxå. Ne jag trivs verkligen som fisken i havet.

Ja och nu sitter jag här. Beck såklart. Ska ta mig en dusch oxå och bädda rent i sängen.
Var tvungen att ringa till min "kära vän" K ikväll oxå, jimmy hade fått en räkning från den norska tullen på 50 norska och de framgick inte hur man betalade den häller. K sa att han betalar den, och jag tackar och tar emot är ju inte så tät just nu och btw så är de inte mer än rätt. Men att de kommer nu, typ ett år senare. Haha.

Föresten så läste jag att syrran har de bra, gör allt lite lättare =)
Ne, dusch va de.

Kommentarer
Postat av: michaela

jag älskar dig :) / michaela

2009-03-02 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback