måndag

I fredags åkte jag och jessi till norpan, blev fredagsmys och tacos med grabbarna. Sen somna de, ja till och med jessica ;P Haha.

Lördagen så var de upp ganska tidigt, käkade frukost och så sen bar de av ner på stan. KAOS! Tur att jessi hittade ett par byxor snabbt. Haha. Tog även en liten promenad till bibblan med 2 trötta pojkar.
Emma - Casper nu får du gå en liten stund, du är tung.
Casper - Nääää, jag är lagom.

Haha, sötnöt. Barn är verkligen underbara, säger precis vad som faller dem in. Så blev de hem, käkade lite och så. sen kom pappa och jag och jessica åkte hem till stan.

Här blev de fix och lite öl, så kom bella o emma en stund. =) Så statt på de, lite gratis drinkar och så tackar man ju inte nej till :p Ja, men de blir ALDRIG mer statt för min del, skämma ut sig på de där viset. Haha

Söndag: Mådde faktiskt bra. Men stress och press till tusen, tentan skulle bli klar. Hann inte med att skicka iväg den med posten, blev klar typ 23.30 efter mycket om och men, hann med att spy några gånger under dagen, måste ha varit pga smärta bla, fick ju roliga veckan igår och så ont har jag nog aldrig haft av de där. Så var jag så jäkla stressad så kroppen orkade väl inte riktigt med.

Idag var de bara att pallra sig upp tidigt och åka till eskilstuna och lämna tentan 08.00. Fram och tillbaka. Hem o fixade en stund sen tillbaka till etuna. :P Och för en gångs skull känns de fruktansvärt bra. Hela dagen har kännts riktigt bra, läraren är suverän, ämnet sociologi är roligt och intressant. Kanske hamnat rätt trotts allt?

Ja, snart dags för sängen. Imorn blir de bort till Carina och plugga. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback