söndag

Hoho!

I fredags var det plugget, sen hem till mamma o käka. Så kom emma och jessica. Satt här och drack lite vin och sen blev de helt oplanerat safiren för min och emmas del. Rätt trevligt faktiskt. =)

Igår bar de av till Norrköping. Gick på stan och shoppade lite med annmari och brorsan =) Men brorsan lämnade oss efter halva tiden, han orkade inte med oss. Haha. Hitta mig ett par skor, en jacka och en bikini. Skönt att ha de klart =) Supernöjd. =)

Så blev de hem till stan, hämta upp jessi, åkte hem till mamma och käka lite. Sen hem till mig, så kom emma förbi och var sugen på statt. Satt där i mörkret, sen blev de lite bråttom, statt innan 22.00 :P Men vi hann. Jätte trevligt. Massa folk ute tillslut, kända ansikten. Gratis öl o så, underbart. Haha.

Men jag har insett att Katrineholmare bara är en skock töntar, ytliga falska jävla människor. Och det vill jag inte vara en del utav, så till hösten tänker jag bosätta mig i Eskilstuna tror jag =) Känns skönt att ha tagit mig ett beslut.

Ne, cigg, duscha, läsa lite, gå till konsum och sen till mamsen på ljusparty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback