suck without you.

Ja, i fredags hamnade jag och jessi på harrys med grabbarna. Mycket trevligt måste jag säga. Och de var ju tur att "miss jag tror att jag är nått" inte gjorde någon drastiskt eftersom jag var där. Haha Bara lite hatblickar, men sånt man får ta. Haha Ja, så blev de macidonkan på de, inte jag då men. Mys.

Igår  var jag riktigt jävla bakis. Hemskt. :( Gick över till mamsen och käkade frulle. Sedan hem o la mig i soffan en stund, så kom syster yster mikis och Irma över. Kände mig inte så värst social men trevligt att ha dem här. :) Ja, sen blev de käk hemma hos mamma och sen party hos fia. Trevligt trevligt. Kul att de kunde komma lite folk som inte brukar festa ihop sådär. Så blev de statt på de, vet inte riktigt om de var någon höjdare men. Sen kebabtallrik hemma hos fia på de.

Idag mår jag faktiskt bra, trött bara. Ska ta tag i och städa o plugga, sen är de käk hemma hos mamsen.

Ne allvarligt nu börjar jag fan tröttna. Håna mig. Stick kniven i hjärtat o vrid om, gör de, de känns. (Mitt hjärta) ja men då får du hålla dig till de fan, jag orkar inte mer. Nu får de vara nog!!!!! Man ska inte nöja sig för lätt, och de vet jag att de var dömt redan från början. Jävla idioter de finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback