tisdag

Jahapp. I söndags var de ljusparty hos mamma. Kommer förmodligen själv bli partylight konsult, så nu får ni ordna ljusparty ;) Ett bra sätt att lära sig prata framför folk. =)

Ja, sen blev de käk hos fian. Mums.

Igår var de plugget, as trött. Sov som en kratta den natten.
Sen blev de ner till jobbet och hälsa på dem en sväng, hämta ut mina böcker och så.
Mådde skit. Ont i huvet. Men de fick jag ju svar på senare på kvällen, vageljävel.
Vaknat några gånger inatt, ögat stort som ett klot, igenklibbat o blää. Drömde en massa drömmar om flytt till etuna oxå, är nog meningen att jag ska dit :)

En sån här rolig dag idag, irriterad i ansiktet o jävlig.
Sitter hemma hos mamsen för tillfället, ska sätta mig o läsa. Men var tvungen att gå ut med ariel och zizan. Gick förbi granntomten, helt plötsligt var Milton oss hack i häl. Försöka få tillbaka honom till tomten, med 3 busande hundar, lätt som en plätt. Eller inte. Haha. Som tur var kom någon vän till dem o släpa tillbaka milton hem :P

Ne, allt för mig. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback