torsdag

Hejsan svejsan!
Idag var de upp strax innan 8, skjussade mamma o hennes jobbarkompis till furuliden, så tog jag och ziza en promenad där. Vid 9 åkte jag bort till S, pluggade, drack kaffe och käka lite =) Vid 4 åkte jag och ziza hem till mamma. Käk där. Sen tog jag o mamma en timmes promenad :)

Fick ett samtal från Thailand förut =) M stod de på telefonen, hm. Var tvungen och titta både en och två gånger innan jag svarade :P Men de stämde bra de. Kul att han ringde mig. Hade jag inte förväntat mig direkt. Men en konstig känsla, Ja de är ju inga falska känslor när man känner sådär iaf.

Ringde min kära far förut oxå, skulle höra om busfröna skulle komma hit eller inte. Men de ska hälsa på syrran så de blidde inge med de. Men han prata om att A ville in till stan och handla ett par skor och så på lördag, men har ingen bil så hon hade sagt till pappa "pratar du med emma och hon ska ner nått så kan hon få ett par skor" Haha. Vore trevligt ju, inte för att handla ett par skor, utan umgås lite med henne =) Men ett par skor är väl inte fy skam i dessa dagar när man inte kan unna sig ett skit. Värdelöst att inte ha pengar. =( Stressmoment till max!


Beslutsångest för imorn oxå, vet inte alls vad jag vill eller om jag ens har råd.. suck suck. Kommer de ens vara värt pengarna?

Skola imorn oxå, 13.30 - 17.00 värdelös tid en fredag. Haha.

Ne, sätta sig och plugga lite, som om jag inte gjort de idag, men men, lite till skadar ju inte.


Kommentarer
Postat av: Jessi

åh. välkommen till klubben! jag har heller ingen aning om morgondagen! jag köper en tetra vin imorrn, sen får jag se om jag dricker upp den i helgen eller int! =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback