trötter.

Jaha, åkte till bibblan och lämnade boken. Men ingen av de nya kurslitteraturerna fanns, eller de fanns men var såklart utlånade. 1 av 5 finns i flen så får väl åka dit, men annars så får jag ringa runt till lite folk imorn och se om jag kan få tag på någon begagnad. Annars blir de runt 1000 lappen för böcker och de har jag ingen lust med faktiskt.

Ja, sen blev de plugget. Halv 4 fick vi sluta, så sam, carina och jag tog en fika innan de var dags för tåget hem. Blev lite bråttom till tåget :P När man har trevligt går tiden fort eller vad säger man?

Ja, sen blidde de käk hemma hos mamma. Träffade sis som för övrigt klarade uppkörningen idag. =) Grattis. Men får ju vänta två jävla veckor på uppskrivningen, surt. Men de fixar du bruden ;)

Hem, försökte sätta mig med skolböckerna, men förstod inte ett ord av vad jag försökte läsa så de var bara att lägga ner. Hjärnan måste vara på helvarv för att den ska hänga med. Och jag har blivit en sån där tråkig kvällstrött människa så får se till att plugga så mycket som möjligt på dagarna.

Ja, sen har de vart tv:n. Nu sitter jag här och väntar på brothers and sisters, sen blir de sängen. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback