wish we never...

Åkte med Gerhard till flen imorse och lånade en bok. =) Sedan blidde de fika hos johanna med emma o bella =)
Men nu sitter jag hemma, ska försöka skriva lite på tentan och packa lite, drar iväg till norpan sen och ska se efter busfröna. =) De tjatar ju så dant på att moster ska komma.

Allt är inte som de ska. De är skit, och jag vet att ni bryr er men de hjälps inte att hacka, jag vet redan att jag gjort fel och man lär sig väl av sina misstag förhoppningsvis. Och det tror jag att jag gjort. Och jag kan ju inte annat än att försöka rätta till det, kan inte göra saker ogjorda.

Så blev jag säkert på bättre humör när jag kom hem eller inte. Tror du att jag är dum i huvudet? Kan ju inte påstå att du är särskilt smart iaf. Jag vill inte mer, hoppas de här 2 veckorna kan hjälpa mig bort....

Ne nu har jag inte tid med detta mer... // ledsen själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback