22 år.

Jaha, då var man ett år äldre då. Känns inte så speciellt men :P

Igår var de party, jätte trevligt =) Kul att så många kom. Absolut trevligast på länge. Fina presenter har jag fått också.
Men viktigast är sällskapet. =) Skulle bli statt men tappade lusten till de totalt, tycker inte om stället och lät inte som att man missa nått iaf. Jag och fian satt här och snacka lite när alla hade dragit, sen drog vi och ziza ner på stan och handla mat, så följde vi med mattias och hans vän upp och käkade maten där, fick inte i mig särskilt mycket mat, skratta så jag höll på och döö. Haha. Ne de var verkligen lyckat. =)

Idag har jag bakat, och först var fia och susanne här och fikade =) Sen kom mamma, gerhard, mikis och jimmy =) Så får vi se om de andra tjommarna kommer. Pappa och de kommer inte idag, blir nästa söndag ist när de endå ska till örebro. =)

Nu sitter jag här, funderar på att ta en powernap men vet inte riktigt, måste läsa lite utvecklingspsykologi oxå.

Ja vad har annars hänt i veckan då, eftersom jag varit så duktig på att uppdatera. :P Mycket plugg och skolan 3 dagar, mycket med psykologin men de är intressant. =) Så skadade ziza tassen för ett par dagar sen, så vi satt hos veterinären halva torsdagen. Verkar som att någon otursvåg dragit över alla djur man känner i princip. =(

Ja, och måste bara tillägga att en person satt sin sista potatis i mitt liv. Usch. Så besviken, men hade egentligen inte förväntat mig något annat, bara ett litet test som absolut visade att han inte är värd mig eller min vänskap. För vänner va vi väl iaf? Men ne. nu får de vara nog. Haha

Ja så kan de va. Hade bra allesammans. Och Tack för alla grattis och presenter och för igårkväll. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback