bläää

Vart i skolan idag, föreläsning om psykoanalys. Vafan, undrar vad man ska välja för inriktning sen. Kanske snart dags att börja fundera på de, måste ju söka i höst inför våren.

Jaja, sen iaf, så har jag ringt lite samtal när jag kom hem, kfab eftersom lysknappen i köket har börjat strejka och handfatet läcker när jag har tvättmaskin igång.
Sen kommunal o kolla om jag har rätt till löneförhandling och så. Sen till chefen, men skatan hade redan höjt min lön så det går inte att ändra, därför helt meningslöst med ett lönesamtal. Och vafan får jag? 500 spänn, de minsta man kan få. Jag säger ju bara att de kan köra upp sig i arslet någon stans, vad är de för meníng med att slita arslet av sig därborta? Att ha alla de ansvar man har, såsom insulindeligering, dosettdelning o sånt skit, svåra omläggningar. Äsch, jag kunde lika gärna skita i det o göra de som de flesta gör och endå få den jävla skitlön jag får. Ne nu blev jag fan less alltså. JAG ÄR VÄRD MER!

Ja nu känns de ju verkligen ännu mer som att man lika gärna kan skita i allt och gå och gräva ner sig. Fick man förfrågan om jobb imorn oxå, vet inte om jag har någon lust till de faktiskt. :( Ne låter någon annan själ få det.

Ne, koncentrera sig på skolarbetet en stund kanske. bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback