everything I need and more.

Plugget idag, men mindre roligt, kände mig helt ihjäl, förkyld o jävlig.
Men de känns bättre nu faktiskt, bara så fruktansvärt ont i min rygg (klaga lagom) :P

Ja, fian och jag tog en kopp kaffe hos mig när jag kom hem, sen när vi skulle åka började daniel härja på oss ifrån fönstret, blev uppbjudna på kaffe, trevligt trevligt att umgås med den gammla klasskamraten. =)

Sen bar de av hem till mor, träffa mormor och hennes vän. =) Fick lite födelsedagspresenter. Hihi
Imorn ska de titta på lägenheten, verkar positivt så kommer nog iväg till Etuna till hösten och slipper säga upp min lägenhet, underbart =) Kommer ha en inneboende mormor ist. Men mormor tycker jag ska träffa någon karl där så att jag inte behöver lägenheten igen, men de kan hon ju glömma. Haha

Ja faktiskt så vill jag passa på medans jag kan, vill inte sitta där när jag blir gammal och gnälla över att jag aldrig gjorde de där. Passa på och leva livet medans man kan. ;)

Jag jag är så fruktansvärt nyfiken så de blir nästan lite jobbigt :P Haha.

Imorn blir de jobb 7.15 -14, sen iiväg till maggan och fira sofie (kusin) som fyllt 20, sen blir de melodifestivalen och vin med jessi. =) Nice Nice, förutom jävla jobb, ingen lusst. urk. Och igentligen behöver jag ju inte de häller, får ju jobba heltid från den 1:a juni, iof lite extra cash så att man kan betala alla jävla räkningar. Och så känner man ju att man måste ställa upp lite. faktiskt.

Ne, gå ut på altanen och fortsätta på drinken och vara lite social kanske. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback