fredagsmys.

Ja, igår blev de visst lite vin med jessi på balkongen, mycket snack o någon musik behövde vi ju inte för de klara ju grannarna bättre av. Haha

Ja, idag var de plugget, bara jag och sophia som åkte, trötta och jävliga. Men hon lyckas ju alltid få en på bra humör :) Ja väl i skolan var de väl endast våran klass där, och inte ens alla. Kafeterian var stängd och även akademin hst så de blev inget hämta ut tentan häller, får åka en sväng exra till etuna, kanske försöka passa på att förhoppningsvis kolla på lägenhet i samma veva.

Ja, ikväll blir det barnvakt till E, sophia ska ut och roa sig lite. Han är en gullig liten kille och lätt att handskas med så de är ju absolut inga problem. :)

Ja, för övrigt så börjar jag undra om det står blås brud i pannan på mig? känns som att jag bara träffar på sånna killar som tror de kan vara hur som helst och tror att jag fattar noll. FETT less på skiten. Vart finns det någon som kan "vara min" och tycka om en för den man är, inte ha förhållande redan och slutar behandla en som en påse skit!!!??? Men kändes faktiskt bra att dra iväg de där sms:et igår, visa på att jag faktiskt vet och inte är blåst som han verkar tro!!

Jaja, nog om de. ska nog ta o vila ögonen en lite stund. sen plugga.

btw, längtar tills imorn :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du gjorde helt rätt emma!

du är en stark tjej! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback