I guess I need you baby.

Jaha. Precis vart hos fia som fyller 22 idag, grattis vännen =) Fikat och snacka lite skit. :P
Nu sitter jag här, borde. måste och vill plugga lite, men de går inge bra att ta sig i kragen till det.

Hade bestämt mig för att de inte gör mig ett skit, jag orkar inte bry mig, men nu började mitt hjärta värka.
Började helt plötsligt känna mig så fruktansvärt besviken och ledsen på dig. Varför låter jag sånna människor komma när mig? Det är orättvist. Men vem har sagt att allt ska vara så enkelt? Men jag förtjänar faktiskt bättre.
Även om man vet att vi aldrig kommer bli ett så trodde jag att jag hade hittat mig en vän, men ack så fel jag hade.
Aja thats life.

Och nu kommer självklart allt upp till ytan, jag vet att jag gjorde rätt val förra sommaren, but it hurts. Jag har verkligen insett varför jag borde ha pratat om de då, nu är de för sent, men de är nu de kommer upp. Det är precis som att jag har stängt av mina känslor efter de, livsfarligt. Tog nog mer skada än vad jag vill inse.

I wanna belive in everything that you say, couse it sounds so good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback