you break my heart.

Jaha, i fredags var jag som sagt barnvakt, gick så bra så. En lite ledsen kille där ett tag men de gick över och han somnade tillslut, vid 1 kom sophia hem och då åkte jag hem och la mig.

Igår var jag och hälsade på syster yster, saknar henne. Och träffa grabbarna oxå, de är ju för goa :) Dags att Casper får komma till sin moster och sova, de tyckte iaf han. Och han ville vara katt och hundvakt någon gång, men jag tycker allt att de får vänta några år ;) Sen blev de käk på Max på hemvägen och så bort till Johanna och kollade in deras nya lägenhet, så roligt att de äntligen flyttat till stan. Liten söt kissebebis hade de oxå och Lukas var så glad, skratta i ett =) Mys.

Ja sen blev de hem till mamma en stund, hem och göra sig iordning och så kom jessi och cissi. Lite balkongmys, men efter en stund gick vi ner till grannarna och spelade kubb med dem. Kul kul :) trevligt folk. Ja så drog jag och cissi iväg till norrköping med två helt okända personer trodde vi, men väl i bilen kände cissi den ena och den andra var min gamla handledare på på furuliden. :P Blev palace, första gången för min del och jag är helnöjd :) Hittade några grabbarn att dansa med, som jag alltid säger, mer roligt och öppnare människor, och dans behöver inte betyda något annat. Även om jag var bra sugen på honom, haha. En vakt med muskulöskropp. Haha Och så räddade han ju cissi och mig ifrån en kille "Ni kanske behöver gå ut och röka?" Haha. söt där.

Jaja, sen kom jag hem vid  4, grannarna festade för fullt fortfarande :P Men jag gick upp och sov.

Imorse ringde mamma, ska du med på tipspromenad, och jag sa nej men hon tjatade och de är ju tur de, gick ca  km, as skönt, härligt väder. Och sen åkte vi till beckersåv och la i båten i tisnaren, härligt ställe. Ziza och ariel simmade för fulla muggar och båda är lika båttokiga, de tycker de är så kul att åka båt. Ziza blev galen när gerhard åkte iväg utan henne i båten så hon försökte simma efter :P Haha.

Än en gång, jävligt besviken. Åh varför kan man inte bara ha roligt, sluta vara så dum att falla för de där jämt. allvarligt är jag nog verkligen urless på killar över huvud taget just nu. bläääääää!!! Har faktiskt lite svårt att förstå hur man kan älska någon när man är otrogen med någon annan, och i ena fallet dessutom flera gånger. Kan någon förklara de för mig??

jaja, vila en stund?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback