where do I belong?

Känner mig på så dåligt humör, de vill ut men de finns inget. Kan någon ge mig lite glatt humör.


vart i skolan idag, föreläsning om inlärning (av beteenden) rätt intressant men skum lärare. Haha
Jag har väldigt goa klasskamrater =) trivs verkligen i deras sällskap.
Helt apropå ingening fick fia och jag en kram av sam, precis som de borde vara. Vi ger varandra alldeles för lite kärlek och värme.

Kom hem till mamma, käka lite, åkte med syrran till forrsjö och sedan till flen och lämnade lite böcker. Så hämta ljusen, sen hem och sov någon timme och så hem till mamma o käka igen.

Skulle gått på agility avslutning idag, men de blir inget med det. =( Mamma hade spårkurs, gerhard skulle med henne dit och min syster kunde inte köra för de var ju självklart viktigare med att träna. Tyckte att hon kunde ställt upp när mamma o dem betalar hennes jävla bensin. Sa de till mamma, hade någon betalat min bensin hade jag oxå kunna ha bil. För hur kul är det liksom? kommer ingen jävla stans utan att låna bilen. Känns som att de vart 400 kr i sjön på den där kursen, var där 4 ggr av 8. =(

Ne nu skulle jag visst ta en cigg med jessica, sen ska jag läsa lite, ta ut ziza på en promenad, duscha och kolla på tv. Skola imorn med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback