goodbye my friend.

Gjort idag, legat på soffan och pluggat, läst läst läst så ögonen blöder. Men så gör mitt hjärta oxå.
Kan man få sova och vakna upp en perfekt dag, då allt ordnar sig, då livet får i rätt riktning. När är de min tur?
Djupa frågor men jag undrar verkligen vad livet vill utav mig? Hur mkt ska man behöva stå ut, och varför all denna smärta, kommer de bli bättre? Finns de någon mening?

Jag är så less, riktigt less. Så trött. Även de bästa visar sig motsatsen.

Jävla huvudvärk. väntar 10 min sen blir de en sväng med hunden och sängen. Låt mig få sova inatt snälla! Dessa sömnlösa nätter... suck. I lördags kände jag mig trygg, då kunde jag sova. Själv är de för mkt tankar som snurrar. Tycker inte jag tänker så mkt egentligen, men omedvetet kanske jag gör de.

Imorn är de skola, föreläsning och seminarium. sen hem och plugga, läsa och omtenta, de är fan mycket nu alltså. Har pluggat konstant sen 11.30 idag typ, men känns inte som att de händer någonting.

Du vackra fe, men trollspö, vart är du?! Ne, godnatt!

Im falling apart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback