its breaking my heart.

skriva, skriva, skriva och tentan är inte klar ännu. Men jag orkar inte mer ikväll. Min hjärna orkar inte rättare sagt. Fattar ju inte ens vad jag skriver.

Tänkte ta mig upp vid 8 imorn, ta en dusch, göra sig iordning, försöka skriva lite till och sen bege mig till tåget vid halv 12. Brukar säga att jag ska ta mig upp då men det är sällan det blir så :P Men nu har jag ju någonting att se fram emot ist för en dag med endast plugg i sin ensamhet. Haha.

Ibland räcker de med att ta ett beslut så har man kommit långt på vägen. Äsch jag orkar bara inte engagera mig längre, får ju ingenting tillbaka. Så härmed förklarar jag detta vara ett avslutat kapitel i mitt liv. Hur svårt och jobbigt de än är. det gör ont att behöva säga hejdå till något bra o fint. Men ibland tyvärr ett nödvändigt måste.

En kopp te och lite sömn så det blir fredag =) Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback