jag har en längtan.

Ja, kunde inte sova inatt häller. Ärligt talat smäller jag av snart, jag orkar inte ligga varenda natt såhär, försöker med allt, men de enda nätterna jag fått sova är när jag har alkohol i blodet... Inte en utväg kanske men ibland känns de fan så. Haha

Ja, annars då, har inte hänt ett jäkla skit idag, skulle ta mig upp tidigt, men orkade inte eftersom jag somna runt 4. Sen har soffan vart min vän. Ångest över tentan har bara växt sig allt starkare. Tog mig i kragen och lagade lite mat och diskade iaf. Sen kom huvudvärken. Tog mig en kopp te och den försvann så ska ta tag i skrivandet nu. Ska iaf skriva några meningar idag om jag ska vara nöjd.

Om Johanna med familj åker till Thailand under julen kommer jag bo där de 2 veckor jag är hemma, vara katt och fiskvakt. Lite skumt när min katt är någon annan stans, men han kommer ju bo granne med mig iaf. Haha. Han ska ju vara hos emma under de 2 veckorna.

Imorn ska jag aif upp och ringa farbror doktor, hoppas jag kan få en tid. Både för de ena och det andra. Men de är ju självklart, halsmandeln är inte lika svullen som i vanliga fall, bara för att jag ska söka för de nu, de slår aldrig fel. Haha. men jag ska överdriva, annars får man bara svaret käka alvedon i 4 dagar så kommer de gå över.... Vilket  de inte alls gör, har provat....

Ja annars sker de just ingenting, längtar till fredag. Saknar min plutt, hon är hos mamma.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hon saknar dig också.

Det ser ut som de på henne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback