måndag

Jaha, snart denna dag gått oxå då. Sov illa inatt, i vanlig ordning men iaf. hehe.
Åkte med Gerhard till Eskilstuna, plugget. Seminarium, men idag gav de riktigt mycket, pratade om tentan och så. Så de känns lite lättare, se andras perspektiv på saker. Åkte hem, pluggade lite, sov...
Fick ett samtal av M, min oro var inte helt i onödan. Hoppas de ordnar sig, men jag litar inte på dem ett dugg.

Ja sen har inte mkt hänt alls faktiskt. Sitter här med en kopp te, ska väl strax ta och hoppa ner i sängen. sova lite så man är pigg och utvilad imorn, för då ska de pluggas.

Jo just, ringde en tjej om zixten. Vi bestämde ingenting, hon skulle fundera lite, vilket jag tyckte lät vettigt, men om han nu skulle komma dit lät de som ett bra ställe, hon hade 2 hundar och van vid djur, inte katter dock men han är ju inte så svår. Hon var ute efter en kattunge egentligen men såg honom och kunde inte motstå min bedårande söta katt. Ja fy, nu kändes de så verkligt. Älskar verkligen den katten, faktiskt få katter som satt sig i hjärtat på de sättet, blonder, bebis, misch och nu zixten. Det kommer göra riktigt ont i mig när han flyttar, men man får inte vara egoistisk, han är värd så mkt mer.  =´( Ne fy usch jag vill inte. Något man verkligen tycker om här i livet måste man lämna bort. Men jag verkar inte ha något annat val.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej inte ska du sälja honom!?!?!?

2009-11-24 @ 11:07:10
Postat av: emma.e

vad ska jag göra då? finns ju ingen annan utväg. :(

2009-11-24 @ 13:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback