onsdag

Ja, i söndags for jag till markus, mkt trevlig kväll, mat serverad och vin på de =)
Men kvällen slutade inte lika bra, tårar tårar. Men endå skönt att ha någon där som kramar om en. =)
Jag förstår, men endå inte. Varför måste allt gå så fort? Kan man inte bara vänta, låta de ta tid o känna efter ist. This time it was bigger... Börjar verkligen fundera vad är meningen med allt?

Måndag morgon hem till k-holm igen, mamma skjutsade hem mig till etuna, skönt de med att få vara ifred lite. Hade en diskussion med markus, jobbigt att höra dessa ord, men de är ju samtidigt sant. Men allvarligt vet jag inte vart man ska börja? Är så mkt enklare att ligga här och skita i allt...

Tisdag, skolan. =) Fortsatte plugga när jag kom hem så fick endel gjort igår.
Men värre idag... Läst några sidor men inte alls vad jag borde... som vanligt.

Tog mig i kragen och gjorde mig lite mat iaf, efter 2 dagar utan. Bra där. Men snart är unga mödrar slut, ska ta ut pluttan på en liten promenix och sedan försöka ta tag i saker.

bye  bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback