så kan de va.

jorå så att...
Idag har de städats, tvättats, pluggats, sovits. Typ min händelserika dag.

Tagit mig ett beslut tillsammans med La familia om att jag flyttar hem iaf, Gerhard är alltid så snäll och positiv, men mamma däremot lät inte lika munter, hon ser allt negativt bara, de kanske inte ens bor kvar i huset men tar steget imorn att säga upp lägenheten iaf. Sen får vi se då. Ett problem är min lilla katt, tänker inte göra mig av med honom, måste bara hitta ett extra hem till honom för ett tag. Har ju 3 månader på mig att spåna vidare iaf.

Så pratade jag med papsen oxå, fick låna lite pengar som tur är, tack snälla pappa =)

Ja, annars är allt upp och ner. Nu ska de sovas, imorn ska jag plugga, ta mig i kragen och åka ner till viktväktarna och till pagoden och säga upp lägenheten.

natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback