äventyr.

Jaha, då bär de av på äventyr för natten. =) Sitter här o väntar på M som ska plocka upp mig påväg från sthlm, snällt av honom att ta en liten omväg. Sen så blir de att lämna ziza hos mamma över natten.

Imorn tillbaks till katrineholm, träffa chefen och skriva på avskedspappren :( Lika bra och få det gjort, finns ju ingen annan utväg iaf. Hoppas man kan få träffa någon av sina vänner oxå.

Missar föreläsningen, men de får de fan vara värt, ikväll har jag ingen lust att sitta hemma. Defenetivt inte efter samtalet från momor :( Hon tänker på mig och mitt bästa men de blir nog inte katrineholm tillslut iaf, får väl stanna kvar här och försöka. Inte meningen att folk ska tycka att det är jobbigt.

Jaja, nu vill jag åka. "Jag får ont i magen av att vänta" Haha. En söt kommentar från lillasyster när hon var liten. Tycker den är riktigt rolig att köra med :)

Föresten var på ica nyss o handlade, så handla jag cigg och skulle ta fram mitt kort, då blänger kassörskan på mig och säger irriterat legitimation! Då undrar jag om de var en fattasjälv övning, för jag hörde inte ett ljud om de innan från henne, man måste ju säga de om man ska ta fram det. Men hon tyckte att man skulle förstå endå eller vadå? Pucko!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback