det finns mirakel, och för mig är det faktiskt du.

Japp, tog mig till skolan imorse. Hm. De va jag o karin och 3 till som dök upp, illa illa. Frågestund, gav inte så mkt men då har man iaf vart där. Sen satt jag och Karin och pluggade sen blev de en sväng på stan. =)
Hämtade även ut tentan som skrevs för mindre en än månad sen, hm 4 poäng. Vet inte riktigt hur jag ska förklara de, riktigt illa är de iaf. Haha. Men den fixar jag den 13/11 ist :)

Ja så kom jag hem och fick damp på mitt internet, ringde ett x antal gånger till 3 kundtjänst, fick lite instruktioner som verkligen inte gjorde saken bättre. Efter 2 timmar gav jag upp och tog cykeln ner på stan, in på 3 och bad dem fixa felet och de gjorde de. Men de va lite jobbigt att stå där inne, två karlar, dunkade på riktigt ordentligt med musik och tyckte de va riktigt roligt att jävlas lite. Haha

Så nu sitter jag här med min älskade dator. =)

Ja, de va något annat jag skulle skriva, men vettefan vad de va längre.

Har lite disk och plugg att ordna för kvällen, sen är de ju desperate housevifes och sen brothers and sisters :)

Jo, anette ringde igår, ville fixa mina naglar, gratis :) Då ställer jag självklart upp. Haha. Hon måste träna lite innan hon gör slutprovet. Men denna gång blir de med mall ist för tippar så de lär väl ta en evighet. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback