we are drowning.

Jaha då börjar den här dagen lida mot sitt slut oxå då. Full rulle men de gillas.
Först när makkan hade gjort sig iordning, mer fåfäng än vad jag är. Haha. Tycker de är lite kul med killar som är de, de gillas så länge de inte är för mkt så att säga, men lagom är bra :) Åkte vi iaf till willys, 700 kr fattigare, men nu har jag mat så jag borde klara mig en månad framåt, minst.

En annan sak, för ett bra tag sen skrev någon något som gjorde mig väldigt orolig, jag funderade mkt på vad de kunde vara. Och jag hade rätt. Men personen tar de inte på allvar så jag känner mig lite orolig över de, och jag borde själv tänka efter en och två gånger på vad jag håller på med. Jag vill inte sluta där!

Ja, sen hem igen. Så åkte herrn iväg till sthlm och jag började städa för fulla muggar. Tvättade och sådär, gjorde till o med rent fläktfiltret :p Ja så kom fastighetsskötaren och skruvade fast en kontakt ordentligt, tittade på min spis (plattorna flagar) och upptäckte även att lampan som ska sitta i köket är bortslitet så förhoppningsvis blir de fixat, men de verkar väldigt bra och måna om sina hyresgäster. =) Han lekte lite med ziza och så fick jag lite bastning för att brandvarnaren inte kommit upp ännu, ooopsss. Haha. Han skulle prata med någon nisse och ev komma upp imorn så får vi se om de gör något åt de, för mig spelar de ju ingen roll att de ser ut så men tänker på om det vore någon fara.

Ja sen blev de matlagning, hasselbackspotatis med fetaostfylld kyckling, men det blev inte i närheten så gott som när fian gör de. hehe. Så efter de var de bullbakning på schemat.

Jag är så fruktansvärt förvirrad, ena stunden är de bra och ena stunden känns de skit. Efter förra torsdagen har allt blivit så skumt. Skickade iväg ett meddelande, personen i fråga har ju varit väldigt ärlig redan från start och då tyckte jag att jag oxå skulle vara det. Men när man inte får något svar börjar man fundera. Då känns de som varför i helvete skulle jag göra så för. Men de kan väl inte bli värre än vad de är egentligen och jag blir knäpp på att ha det såhär. Men varför sluta vara ärlig? Är det någon så säg ist. När ska allt bli bra? Saknar dig. funderar mkt, tvivlar på mina egna funderingar, tänk om de är så att jag tror därför bemöter personen så och personen i sin tur svarar genom att bete sig precis som jag tror. Vore ju riktigt illa om de vore så. :(

Ne, om man skulle försöka konsentrera sig på morgondagen kanske, inte så lätt när hjärtat värker, känns som en snara runt mig. Men tenta imorn, fokusera kvinna!

Sen hämtar makkan upp mig och så bär de av till K-holm, mat och vin med johanna och the twins :) Ser fram emot de, evigheter sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback