fredag!

Jaha. Huvudvärken jag vakna med är borta iaf, krävdes lite vila bara. Men mitt i vilan ringde mamma och bestämde att hon skulle åka, en timme innan vi hade bestämt, så de va bara att resa sig upp o ta tag i allt. :P

Låg och tittade på I taket lyser stjärnorna igår, vilken sorglig film. Jag undrar hur man reagerar när man får ett sådant besked?

Jag har rensat ur all dålig energi, orkar inte vara besviken och ledsen, tar alldeles för mkt dålig energi från mig, har andra saker att lägga de på! =) ibland är de skönt att vara klok. Haha

"sov gott sötis, dröm sött" som fan att jag gjorde ;)

bara att vänta på mamma nu då. Ska åka iväg och handla lite, blir tacopaj till kvällen :) gud de va förbannat länge sen, men de ska vi unna oss ikväll :) Hihi. Så blir de kankse lite vin eller nått oxå.

Poets of the fall - Carnival of rust, lift och where do we draw the line. Underbara!

Ha en trevlig fredag kväll gott folk! Kanske uppdaterar.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha en trevlig fredag du med så ses vi imorgon =)

2009-10-16 @ 17:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback