helvete

Ja vad säger man. Så fruktansvärt arg och besviken. Trodde man hade vänner. Men jag ger upp. Det var droppen. =´(

Efter statt gick jag bort till emelie och Leo och pratade en stund, sen gick jag, gick o gick o gick med musik i öronen.

Vart ute i ramsjöhult o gått tipspromenad med doggarna. Och nu bär de av till syster och fira hennes 19 års dag, många grattis <3

Men jag vill hem, jag vill hem, gräva ner mig. Men då blir de tåget eftersom mamma inte vill skjutsa förnst imorn och jag orkar inte sitta på ett tåg, inte idag. Men jag vill vara själv, vill bara härifrån nu, aldrig mer tillbaka. Funderar allvarligt på att försöka sälja min biljett till safiren nästa helg.

Allt är borta, allt är förstört och jag har bara dig att tacka. Helvete hur kan man vara så jävla dum i huvudet. Man kan bara lita på sig själv så är de. Det är inte meningen att jag ska få vara lycklig, förstöra allt.

ne. bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback