hjärnsläpp.

Tjoho. Plugget idag. Intressant föreläsning om övertalning, om hur tex försäljare får oss att svara ja med olika knep, riktigt intressant. Hädanefter blir de ett NEJ! Haha.
Så satt jag kvar och pluggade med brudarna, alltid en massa diskussioner om allt och inget.
Så hem, setat och pluggat sen dess, men nu gav jag upp, mina ögon går i kors och min hjärna kan inte längre tänka, kanske tar en sväng senare sen men nu blir de vila ett tag.

Fuskade lite och ställde mig på vågen eftersom jag aldrig gjorde de i torsdags, yehooo, 10% är borta och bara 5 kg kvar tills jag nått min målvikt. Detta blev en ny start för mig. Känner mig äntligen lite peppad igen, och jag har sett att man inte behöver vara så överdrivet hård mot sig själv, har ju faktiskt unnat mig oxå.

Nu sätter grannen igång med sin jävla musik igen, nog för att jag spelar musik men måste man överrösta och spela så det bara dånar i hela huset? suck.

Ja jag har väl inte så mkt mer att säga faktiskt. Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback