I said it so many times.

Söndag, kanelbullens dag. Vart en sväng till Örebro och hälsat på syster min. =) Grillade korv och hade de supertrevligt, men alla tyckte visst de va kul och reta stackars slitna mig, Gud vad du ser pigg ut! Nää jag känner mig mer som en zombi än människa, 2 timmars sömn så kan de inte bli annat. Till och med så pappa tyckte synd om mig, men fan de är ju totalt självförvållat. Haha.

Stannade kvar i katrineholm igår som sagt. Blev fest med jessi, cissi och bella. Så statt på de, lite folk tyckte jag men trevligt. Sen blev de efterfest, öl och vattenpipa. Mkt trevligt de med, så jag måste faktiskt säga att för en gångs skull var hela kvällen lyckad liksom, inte ofta förfest, krogen och efterfest är roligt på en och samma gång.

Tycker inte om mig själv just nu, beteende jag inte känner igen. Usch! =(

Ja, nu hoppas jag på mat och sen att min älskade syster vill köra mig hem, pallar inte ta tåget idag. Det finns ingenting som lockar mer nu än att krypa ner under en filt i soffan. Kommer sova så gott inatt om vi säger så.

Shinedown - call me

Jag var ärlig, men jag måste sluta. Men de känns svårt, de är fan svårt att inse att en person är den man letat efter men att de inte går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback