måndag.

Jaha då var de måndag igen då.  Sitter här med m, väldigt sociala, han vid sin dator och jag vid min. Haha
Borde kanske göra något vettigt idag, plugga lite, handla sig lite mat kanske vore nått oxå.

Ja, om ni bara förstod hur mkt ni sårat mig denna gång. Kanske uttryckte mig lite dumt om vissa saker i stridens hetta men så ledsen och förbannad, sviken har jag nog aldrig känt mig. Så mkt är förstört pga en mening som tydligen inte kunde hållas.

komiskt nog skrev en person till mig igår, inte pratat på länge nu och skumt är de om han nu inte vet, men borde hans ens vilja prata med mig då? svårt att tro. så kanske var de bara slumpen. jaja vem vet.

Det kommer kännas väldigt tomt tyvärr. =( kommer sakna, men jag hoppas ni lärt er något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback