no more.

Igår var de fart och fläng överallt och det visar sig genom en jävlig träningsvärk idag, ben,lår, rumpa och upp i ryggen. Haha Har nog aldrig gått så mkt i hela mitt liv. :P

Skrev på mina uppsägningspapper, så nu är man numera arbetslös. :( Ja sen blev de en sväng till Johanna, fikade, snackade lite skit. Fick även träffa lilla Lukas som blivit stor kille, inte träffat honom på över en måndag säkert, han har så kul åt mig alltid. Haha Glad att göra någon glad iaf. :P

Hade en trevlig kväll med brudarna i Norrköping igår =) Först förfest med några trevliga nissar, så blev de Hugos. =) Sen fick jag inte riktigt som jag ville. men de ordnade sig ju med sovplats endå.

Imorse möttes jag och emma upp, käkade lite mat sen kom Lena och hämtade oss. Sliten och jävlig idag, ser väl ut som jag haft 7 svåra år. Haha

Tog en sväng till mormor och städade lite. Snackade lite skit och så. =)

Ja, musten flög ur mig totalt. Less på de mesta. Jag vill hem, lägga mig i soffan och dra täcket över huvudet. Vill få ur mig all skit. Saknar. Jag har aldrig vart med om något liknande, få ur honom ur mitt huvud. Vill inte tycka om. Jag längtar hem till katrineholm, men kan inte flytta hem. Jag trivs inte med mig själv. Jag saknar mina vänner. Känner mig så fruktansvärt ensam. Ge mig ett liv tack! Något värt att leva för.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Saknar dig med. Ska vi satsa på nästa lördag??

Kramis

2009-10-24 @ 17:51:47
Postat av: Anonym

Jag saknar dig!! Tycker verkligen att vi ska hitta på något kul på fredag!!! Kanske god mat och lite vin som gammla tider? :D o

2009-10-25 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback