second chance

Här igen. Fan vad jag blivit duktig på att blogga helt plötsligt då. Haha Perioder de där.

Jag blir förvirrad. Jag blev nöjd ikväll men jag fattar inte hur jag ska tolka det. Det var mycket bra ord, men varför en gång till? Hjälp mig, hur ska jag tolka? Varför ens tolka, ta det som det är!!!  Jag gillar dig oxå!!!

Tror jag kommer sova gott iaf, kanske beror på vinet? Haha.

Imorn är de tvätta och plugga som gäller, fan ta mig om de inte blir så. Tenta nästa fredag så de är väl kanske dags att sätta lite fart. Jävla omotiverad trotts att de är riktigt intressant, personlighetspsykologi och socialpsykologi.

Söndagens planer får nog omplaneras. Jag måste stanna kvar här tror jag. Eller jag vet att jag måste men jag vet att jag kommer få mina vanliga helginfall, kommit fram till att jag är en ganska mycket extrovert person, vill att saker ska hända hela tiden, vill ha kryddstark mat osv. Något har jag tydligen lärt mig iaf, skillnaden mellan introvert och extrovert person och hindsiat bias (stavas) att man tror att det skulle hända, tex om jag tror något och så händer det i verkligheten så säger man "jag visste att det skulle hända" Haha, intresseklubben antecknar :P

Nä fy, sova snart. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback