there is a new love in town.

Europe - new love in town

Inte hänt så mkt idag, bara klurat och klurat på hur jag ska göra. Men jag tror jag bestämt mig för katrineholm igen. Är inte så kul att vända och vrida på pengarna varje månad, de tar som sagt för mkt negativ enerig från en som behövs till annat. Men kommer vi att klara av att bo under samma tak? Kommer vi inte gå varandra på nerverna? Och inte de minsta privatliv kommer man ha. Men har som sagt några dagar till att tänka.

Kuggade tentan som väntat så kände mig inte så besviken faktiskt. Kämpar på till omtentan den 13 november ist. =)

Det har varit så jobbigt att inte kunna prata av sig, även om de inte är om speciella saker så pratade vi endå flera gånger om dagen om allt och ingenting, helt obetydliga saker ofta men jag är endå sån som behöver prata av mig lite om dagens små betydelselösa händelser. Hehe. Men det har för mig och M närmare varandra, idag pratade vi t.o.m djupt, det hade jag ju aldrig trott. Haha Kommer btw hit imorgon, trevligt med lite sällskap, låter som att vi båda behöver de.

Fick ett samtal från Johanna idag oxå :) saknad.

Ja, man skriver en sak för att få en reaktion, när man väl får den vill man inte ha den. Haha En del av mig vill berätta men vill inte förstöra något så jag valde att hålla tyst om det denna gång. Men känns som att de hade en positiv inverkan. Kanske vi får se :) "Den som lever får se"

Känner förmodligen någonting annat imorn, allt går bara upp och ner. Bergodalbana. Tror de beror på någonting helt annat som kommer snart.

Sova lite kanske. Imorn ska de pluggas och städas. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback