too late.

Då var de söndag kväll igen då. Helgen har varit superbra. =) I fredags var mamsen här som sagt, så mysigt så. På lördagen åkte vi till k-holm, gick över till fian en sväng på kaffe och lite snack. Sen frågade sis om jag skulle med till norrköping en sväng, så blev de.

Förstår inte varför de alltid ska hända en massa skumt när jag är ute på vägarna, en bil med varningsblinkers, så stod en man och sa "plocka absolut inte upp någon från vägen" och längre fram gick två stycken på vägkanten. skumt. Och vore de vanliga liftare står man väl inte och varnar sådär? Jag är verkligen nyfiken. =p

Ja, efter mkt om och men så kom vi ifrån norrköping, var bara att slänga i sig mat och göra sig iordning lite snabbt och springa bort till lina, där de satt o drack för fulla muggar. Blev lite ölspel och sådär sen var de dags att traska bort till safiren. Inte så mkt folk som jag hade trott men förbannat trevligt var de, folk var liksom allmänt glada och jag fick ju träffa den personen jag ville och inte blev de nå kaos häller som jag hade trott. :D

Mysigt. :) Men sov inge vidare, jävla hosta och kändes allmänt skumt bara, tänk om... Idag blev de tipspromenad i ramsjöhult, helt underbart väder, men förstår inte, alltid bakis när jag går den där tipspromenaden. Haha. Sen tåget hem kl 15.00 och jag väljer alltid fel tid, smockat med folk. så jobbigt :( Promenad hem. och sen har inte mkt mer hänt.

Jag vet inte vad jag har gett mig in på? allvarligt nu blir de bara för mkt. Jag kan inte backa häller känns de som, men man lever ju bara en gång?

En ny vecka, imorn är de skola. =) Ja de var väl allt för mig för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback